CZĘSTE PYTANIA
–
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas. Odpowiemy z przyjemnością.
E-kursy / szkolenia online - najważniejsze informacje.
Informacje na temat e-kursów (opisy, ceny, odpowiedzi na pytania itd.) znajdziesz na stronie: ckims.pl/e-kursy
E-kursy / szkolenia online - jak opłacić zamówienie?
Informacje na temat sposobu płatności za e-kursy znajdziesz na stronie: ckims.pl/e-kursy/#faq
Jak zarejestrować się na szkolenie?
Proces zapisu na szkolenie wygląda następująco:
KALENDARIUM klikając przycisk SZCZEGÓŁY
– Wybierasz dostępne szkolenie z listy w– Na stronie opisującej szkolenie wybierasz miasto, które Cię interesuje – sekcja na samym dole strony
– Klikasz przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
– Wybierasz rodzaj biletu i dodajesz do koszyka
– Sprawdzasz czy w Twoim zamówieniu wszystko się zgadza i klikasz przycisk PRZEJDŹ DO KASY
– Wypełniasz wymagane pola i wybierasz formę płatności
Po otrzymaniu płatności nasz System Rezerwacji wyśle Ci potwierdzenie na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail. Najpóźniej 24 godziny przed datą szkolenia otrzymasz maila z imiennym biletem elektronicznym PDF. Wraz z biletem otrzymasz dokładny adres oraz niezbędne dane dotyczące miejsca szkolenia.
Kiedy najpóźniej można zarejestrować się na szkolenie?
Nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, jednak zachęcamy do wcześniejszej rejestracji, gdyż limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. Ponadto im wcześniej dokonasz rejestracji, tym mniej zapłacisz, ponieważ cena rośnie wraz ze zbliżaniem się daty szkolenia.
W przypadku rejestracji 1 dzień przed terminem szkolenia, prosimy przynieść potwierdzenie wpłaty.
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Każda osoba, która ukończyła 18. rok życia. Osoby poniżej 18. roku życia nie zostaną wpuszczone nawet w przypadku towarzyszenia im opiekuna prawnego.
Osoby wyglądające na niepełnoletnie mogą być poproszone o okazanie dokumentu potwierdzającego wiek.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Oto dostępne formy płatności:
– Przelew elektroniczny za pomocą serwisu Przelewy24
– Przelew elektroniczny za pomocą serwisu PayPal
– Karta płatnicza VISA lub MasterCard
– Tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy w mBanku.
– NIE ma możliwości opłacenia zamówienia gotówką na miejscu szkolenia.
Na jak długo rezerwowane jest miejsce przy wyborze tradycyjnego przelewu?
Nasz System Rezerwacji blokuje miejsce na 60 minut od momentu złożenia zamówienia i oczekuje na płatność. Po upływie tego czasu nieopłacony bilet wraca do puli dostępnych. Jeżeli z jakiegoś powodu tradycyjny przelew to jedyna możliwa dla Ciebie forma płatności i chcesz mieć pewność rezerwacji miejsc – prosimy o kontakt. Ustawimy dla Ciebie indywidualny czas oczekiwania na płatność.
Co zawarte jest w cenie biletu i czy są naliczane dodatkowe opłaty lub prowizje?
Wszystkie ceny podane na stronie CKiMS są cenami brutto – zawierają podatek VAT. Nie doliczamy opłat ani prowizji za płatności dokonane za pomocą przelewów elektronicznych Przelewy24, PayPal lub kartami płatniczymi – bierzemy te koszty na siebie.
W cenie biletu zapewniamy: szkolenie, materiały szkoleniowe i certyfikat imienny.
Cena szkolenia nie obejmuje: obiadu, kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu, itp.
Co to jest bilet elektroniczny PDF?
Bilet elektroniczny PDF jest wpisem w naszym Systemie Rezerwacji zawierającym wszystkie informacje o szkoleniu, osobie zarejestrowanej oraz płatności. Osoba wykupująca bilet elektroniczny PDF otrzymuje na adres mailowy potwierdzenie dokonania rejestracji, a sam bilet ma postać zapisu informacji w naszej komputerowej bazie danych. Najpóźniej 24 godziny przed szkoleniem nasz System wysyła maila z załącznikiem w postaci pliku PDF, który zawiera indywidualny kod QR oraz niezbędne informacje na temat szkolenia.
Komu przysługuje Bilet Studencki?
Bilet STUDENCKI przysługuje wszystkim uczącym się osobom do 26. roku życia posiadającym ważną legitymację studencką lub uczniowską, którą należy okazać przed wejściem na szkolenie.
Czy są potrzebne inne dokumenty?
Osoba sprawdzająca bilety przed wejściem na szkolenie może poprosić uczestnika o okazanie legitymacji studenckiej albo dokumentu potwierdzającego wiek lub tożsamość.
Kiedy otrzymam bilet i co z nim zrobić?
Nasz System wysyła bilety najpóźniej 24 godziny przed szkoleniem. Zatem nie stresuj się i cierpliwie poczekaj – Twój bilet dotrze do Twojej skrzynki odbiorczej w odpowiednim czasie :). Bilet możesz wydrukować lub zapisać na telefonie albo tablecie. Przed wejściem na szkolenie należy okazać go w sposób umożliwiający odczytanie informacji zawartych na bilecie i zeskanowanie kodu QR.
Do szkolenia zostało mniej niż 24 godziny i nie widzę biletu w skrzynce e-mail. Dlaczego?
Jeżeli podany przez Ciebie podczas rejestracji adres e-mail był prawidłowy sprawdź proszę, czy bilet nie trafił do innego folderu np. SPAM lub „INNE” (w przypadku WP.pl). Jeżeli nie znajdziesz tam biletu – prosimy o kontakt.
W jaki sposób i kiedy otrzymam fakturę?
Jeżeli zaznaczysz tę opcję w formularzu zamówienia, faktura zostanie wygenerowana w Naszym Systemie po otrzymaniu przez nas płatności i przesłana na podany w trakcie rejestracji adres e-mail jako załącznik w formie pliku PDF, w ustawowo przewidzianym terminie. Stawka podatku VAT na szkolenia wynosi 23%.
Potrzebuję fakturę Pro Forma. Co zrobić, aby ją otrzymać?
Aby otrzymać fakturę Pro Forma, należy w trakcie składania zamówienia wybrać formę płatności przelewem tradycyjnym i skontaktować się z nami mailowo.
Gdzie odbywają się szkolenia?
Szkolenia odbywają się w 4 miastach: Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Dokładne adresy miejsc zostaną podane razem z przesłanym biletem elektronicznym. Jeżeli potrzebujesz informacji wcześniej, prosimy o kontakt.
Adresy szkoleń są też dostępne tutaj
–Czy istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego albo w innym mieście?
Tak. W takiej sprawie prosimy o kontakt mailowy, aby ustalić szczegóły. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.
Dlaczego podczas rejestracji na szkolenie wymagany jest numer telefonu?
Numer telefonu komórkowego jest potrzebny, aby nasz System mógł wysłać Tobie komunikaty i przypomnienia SMS. Nie musisz się obawiać, nikomu nie przekażemy ani nie sprzedamy Twojego numeru. Szanujemy prywatność i dbamy o ochronę danych osobowych naszych klientów.
Co zrobić, jeżeli szkolenie zostało odwołane lub przeniesione na inny termin?
W przypadku, kiedy szkolenie zostało odwołane lub przeniesione, możesz przenieść płatność na inne szkolenie lub otrzymać zwrot pieniędzy. Każdorazowo o wszelkich zmianach i możliwościach jakie masz w danej sytuacji będziesz informowany mailowo lub telefonicznie (SMS) przez nasze Biuro Obsługi Klienta. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy – w treści maila koniecznie prosimy podać numer zakupu oraz adres e-mail z którego dokonano zakupu.
Jak wygląda procedura zwrotu płatności w przypadku odwołania lub przeniesienia szkolenia?
O odwołanym lub przeniesionym na inny termin szkoleniu zostaniesz poinformowany mailem zawierającym instrukcję, co należy zrobić. Jeżeli przysługuje Ci prawo do zwrotu środków otrzymasz maila z informacją o tym. Jeśli w takim wypadku postanowisz, aby zwrócić Ci płatność, to od momentu poinformowania nas o tym wyborze, serwis CKiMS ma 60 dni roboczych (w sytuacjach nadzwyczajnych – tzw. siła wyższa – 120 dni roboczych) na dokonanie zwrotu środków. Postaramy się jednak, aby nastąpiło to jak najszybciej.
Nie udało mi się dokończyć transakcji, ponieważ po przejściu do płatności pojawił się komunikat o braku miejsc. Co się stało?
Prawdopodobnie w trakcie wypełniania przez Ciebie formularza, inna osoba dokonała zakupu i skończył się limit wolnych miejsc. W takim przypadku prosimy o kontakt – możliwe, że ktoś zwolni miejsce, a my Ciebie o tym poinformujemy. Możesz też wybrać szkolenie w innym mieście.
Czy muszę założyć konto na CKiMS, aby zarejestrować się na szkolenie?
Nie. Aby zarejestrować się na szkolenie nie musisz zakładać konta. Wystarczy, że w procesie rezerwacji podasz wymagane do realizacji zamówienia dane. Jednak zachęcamy Cię do założenia konta w naszym serwisie – dzięki temu otrzymasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności naszego serwisu oraz atrakcyjnych profitów, wynikających z posiadania konta.
Co zrobić, gdy nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji na szkolenie?
Jeżeli podany przez Ciebie podczas rejestracji adres e-mail był prawidłowy sprawdź proszę, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu np. SPAM lub „INNE” (w przypadku WP.pl). Jeżeli nie znajdziesz tam potwierdzenia – prosimy o kontakt.
UWAGA – Jeżeli wybrałeś tradycyjny przelew musisz poczekać aż wpłacone środki zaksięgują się na naszym koncie. Parowanie wpłaty z rejestracją odbywa się następnego dnia roboczego od dnia zaksięgowania jej na naszym koncie. Prosimy o cierpliwość.