CZĘSTE PYTANIA

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Każda osoba, która ukończyła 18. rok życia. W przypadku osób poniżej tego wieku potrzebna jest zgoda opiekuna prawnego, który powinien zgłosić osobę małoletnią przed zakupem biletu na szkolenie. Pominięcie tej procedury może skutkować niewpuszczeniem osoby nieletniej na szkolenie.

Tak, wszystkie osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają imienny certyfikat potwierdzający udział.

Sprzedaż biletów na szkolenia odbywa się w pełni automatycznie przez internet – na stronie ckims.pl. Proces zapisu na szkolenie wygląda następująco:

    1. Na stronie z listą szkoleń wybierz interesujące Cię szkolenie w sekcji kalendarium, klikając przycisk WIĘCEJ INFORMACJI
    2. Na stronie opisującej szkolenie kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ
    3. Wybierz rodzaj biletu, wpisz niezbędne dane i kliknij DODAJ DO KOSZYKA
    4. Na tym etapie możesz dodać kolejne bilety lub przejść na stronę płatności.
    5. Kiedy w koszyku będą już wszystkie interesujące Cię bilety, przejdź na stronę płatności. Tam wpisz niezbędne dane i kliknij KUPUJĘ I PŁACĘ

Bilety na szkolenia możesz kupić także bezpośrednio na stronie sklepu CKiMS, dodając bilety do koszyka.

Nie realizujemy zamówień telefonicznie lub mailowo.

Nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, jednak zachęcamy do wcześniejszej rejestracji, gdyż limit miejsc może skończyć się długo przed datą szkolenia. Ponadto im wcześniej dokonasz rejestracji, tym mniej zapłacisz, ponieważ cena może wzrosnąć lub aktualna promocja może się skończyć.

W przypadku rejestracji 1 dzień przed terminem szkolenia, prosimy przynieść potwierdzenie wpłaty.

Szkolenia prowadzimy w Warszawie w miejscach blisko Dworca Centralnego. Dokładny adres otrzymasz w mailu przypominającym o szkoleniu.

Oto 4 adresy, gdzie najczęściej prowadzimy szkolenia:

    • Centrum Szkoleniowe Wspólna, ul. Wspólna 56
    • BusinessRoom Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne, ul. T. Chałubińskiego 8
    • Centrum Konferencyjne WEST GATE Budynek BRAMA ZACHODNIA – poziom 0, al. Jerozolimskie 92
    • Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123A

Adresy szkoleń są też dostępne: tutaj

Tak. Nasz System Rezerwacji blokuje miejsce na 60 minut od momentu złożenia zamówienia i oczekuje na płatność. Po upływie tego czasu nieopłacony bilet wraca do puli dostępnych. Jeżeli z jakiegoś powodu tradycyjny przelew to jedyna możliwa dla Ciebie forma płatności i chcesz mieć pewność rezerwacji miejsc – prosimy o kontakt. Ustawimy dla Ciebie indywidualny czas oczekiwania na płatność.

W cenie biletu zapewniamy: szkolenie, serwis kawowy, materiały szkoleniowe i certyfikat imienny. Cena biletu nie obejmuje: obiadu, kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu, itp.

Bilet elektroniczny PDF jest wpisem w naszym Systemie Rezerwacji zawierającym wszystkie informacje o szkoleniu, osobie zarejestrowanej oraz płatności. Osoba kupująca bilet elektroniczny PDF otrzymuje na adres mailowy potwierdzenie dokonania rejestracji, a sam bilet ma postać zapisu informacji w naszej komputerowej bazie danych.

Najpóźniej 24 godziny przed szkoleniem nasz System wysyła maila z przypomnieniem o szkoleniu na adres mailowy osoby, która ma uczestniczyć w szkoleniu. Identyczną wiadomość wysyłamy do osoby, która zapłaciła za szkolenie.

W mailu są wszystkie niezbędne informacje o szkoleniu oraz link do pobrania biletu w postaci pliku PDF, który zawiera indywidualny kod QR oraz dane osoby uczestniczącej.

WAŻNE – po opłaceniu zamówienia bilet można pobrać samodzielnie w dowolnym momencie na stronie MOJE KONTO w zakładce ZAMÓWIENIA.
Bilet Studencki przysługuje wszystkim uczącym się osobom do 26. roku życia posiadającym ważną legitymację studencką lub uczniowską, którą należy okazać przed wejściem na szkolenie.

W przypadku upłynięcia daty ważności legitymacji w dniu szkolenia, obowiązuje data ważności legitymacji w dniu zakupu biletu.

Osoba sprawdzająca bilety przed wejściem na szkolenie może poprosić uczestnika o okazanie legitymacji studenckiej/szkolnej albo dokumentu potwierdzającego wiek lub tożsamość.

Najpóźniej 24 godziny przed szkoleniem nasz System wysyła maila z przypomnieniem o szkoleniu na adres mailowy osoby, która ma uczestniczyć w szkoleniu. Identyczną wiadomość wysyłamy do osoby, która zapłaciła za szkolenie.

W mailu są wszystkie niezbędne informacje o szkoleniu oraz link do pobrania biletu w postaci pliku PDF, który zawiera indywidualny kod QR oraz dane osoby uczestniczącej.

WAŻNE – po opłaceniu zamówienia bilet można pobrać samodzielnie w dowolnym momencie na stronie MOJE KONTO w zakładce ZAMÓWIENIA.

Pamiętaj, że nie musisz go drukować. Wystarczy w miejscu szkolenia okazać obraz biletu na ekranie urządzenia – telefonu lub tabletu – tak, aby widoczny był kod QR, który zostanie zeskanowany.

Jeżeli podany podczas rejestracji adres e-mail był prawidłowy sprawdź proszę, czy wiadomość nie trafiła do innego folderu np. SPAM lub „INNE” (w przypadku WP.pl). Jeżeli nie znajdziesz tam wiadomości od nas – prosimy o kontakt.

Jeżeli zaznaczysz tę opcję w formularzu zamówienia, faktura zostanie wygenerowana automatycznie przez Nasz System po zaksięgowaniu płatności. Kiedy to nastąpi, wyślemy wiadomość na podany w trakcie rejestracji adres e-mail z linkiem do pobrania dokumentu w formie pliku PDF – w ustawowo przewidzianym terminie.

Po opłaceniu zamówienia faktura będzie dostępna do pobrania w dowolnym momencie na stronie MOJE KONTO w zakładce ZAMÓWIENIA.

BARDZO WAŻNE – zgodnie z obowiązującymi przepisami chęć otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć w trakcie składania zamówienia, przed dokonaniem płatności. W przeciwnym razie system wygeneruje automatycznie inny dokument potwierdzający zakup, np. paragon i nie będzie można później wystawić w jego miejsce faktury.

Aby otrzymać fakturę Pro Forma, należy w trakcie składania zamówienia wybrać formę płatności przelewem tradycyjnym i skontaktować się z nami mailowo już po złożeniu zamówienia.

Na podany numer wyślemy SMS przypominający o szkoleniu. Należy wpisać polski nr komórkowy – tylko na takie nasz system wysyła wiadomości.

Na wpisany adres wyślemy maila przypominającego o szkoleniu wraz z linkiem do pobrania biletu.

Nie musisz się obawiać, nikomu nie przekażemy ani nie sprzedamy Twoich danych. Szanujemy prywatność i dbamy o ochronę danych osobowych uczestników szkoleń.
Dzięki temu otrzymasz dostęp do wszystkich danych dotyczących zamówienia, takich jak status zamówienia, faktura, bilet. Logując się do konta możesz w każdym momencie wszystko sprawdzić i samodzielnie pobrać niezbędne dokumenty.

Usprawnia to korzystanie z serwisu i pozwala na w pełni automatyczny proces rejestracji na szkolenia.

Twoje dane są bezpieczne. Są wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówień i prowadzenia szkoleń.

Prawdopodobnie w trakcie wypełniania przez Ciebie formularza, inna osoba dokonała zakupu szybciej i skończył się limit wolnych miejsc. W takim przypadku prosimy o kontakt – możliwe, że ktoś zwolni miejsce, a my Ciebie o tym poinformujemy. 

Tak. W tej sprawie prosimy o kontakt mailowy, aby ustalić szczegóły. Koszt za jeden dzień roboczy to minimum 11 390 zł + VAT.